Pagina's

maandag 10 maart 2014

Ketting met spikes eigen ontwerp

De Nederlandse versie van het patroon van mijn Morgana hanger is klaar.
Ben er super blij mee.
Tussen het tekenen door kwamen er nog allemaal ideeën in mijn hoofd en daar moest ik natuurkijk wat mee doen. Dus ondertussen ook nog lekker zitten rijgen en loshalen en rijgen.
Maar ik vind dat ik toch wel wat moois gebrouwen heb.
Een ketting met spikes, superduo's , rizo's, ronde kralen en rocailles.
Dat alles in een prachtige rosé gold kleur.
Ik heb hier de spikes van 7 x 17 mm gebruikt en voor de ronde kralen super mooie bruine goudsteen kralen in 4 en 6 mm. De sluiting was lastig en uiteindelijk heb ik gekozen voor een roodkoper kleurig slotje dat paste toch het beste.


 
 


 
 
 
 


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten